kosteuden seuranta

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
pavetto
Uusi jäsen

kosteuden seuranta

Viesti Kirjoittaja pavetto »

Moi,

Olen etsinyt kosteuden seurantaan jotain laitetta, jolla voisin tutkia alapohjaa. Löysin tälläisen http://www.wainu.fi/ Onko tästä kokemusta tai antaa vinkkiä jostain toisesta samankaltaisesta? Mielellään laite, jolla saa tulokset kännykkään, ettei tarvitse ryömiä :)

-Paavo
hkujala
Jäsen
Jäsen

Re: kosteuden seuranta

Viesti Kirjoittaja hkujala »

Verisure:lla taitaa olla jotain vastaavaa. Ei kokemusta kummastakaan. Mietin itse kanssa jotain ratkaisua alapohjaan ryömimisen sijaan.
pavetto
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja pavetto »

Kiitos tiedosta. Soitin Verisurelle. Laite on saman hintainen kuin toi Wainu. Wainusta näyttäisi tulevan hälytyksiä sähköpostiin, joka on hyvä ominaisuus. Toisaalta Verisure voisi olla laajennettavissa helpommin muihin laitteisiin. Pitääpä vielä miettiä :)
hkujala
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja hkujala »

Jep. Taidan itse taipua Verisuren kosteusanturiin koska mulla on jo smartplug ja ilmalämpöpumpun ohjaus verisuren ohjelmalla. Siis kännykän kautta etäohjaus. Eli saan samaan ohjelmaan näkyviin ala ja yläpohjan kosteus ja lämpötilat.
Vastaa Viestiin