kellarin katon eristys

Seinien, ylä- ja alapohjan eristäminen uusilla tai vanhoilla eristeillä.
Vastaa Viestiin
juhaka
Uusi jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 9:29
Paikkakunta: Lokalahti

kellarin katon eristys

Viesti Kirjoittaja juhaka »

Talomme on rakennettu n. 1930 ja perustettu kivipaaluille, paalujen välissä ulkopuolella on tiilimuurit, rossipohja. Purettiin erään huoneen lattia ja alta paljastui erikoinen rakenne. Huoneen alla olevan kellarin seinät eivät ulotu kivimuuriin/kivipaaluihin saakka, välissä on puoli metriä tyhjää, eristämätöntä tilaa, josta kylmä pääsee tiiliseinämän kautta lattialautoihin saakka. Löytyihän sieltä villoja mutta olivat pääosin pudonneet seinien väliin. Tuskin on alkuperäinen rakenne?
Mitenköhän tuollaisen korjaisi?
Vastaa Viestiin