Hei!
Oon tekemässä tasakattoista (1:80) eteistilaa uusiksi. Laitan TL2 luokan Polar- tuotteita kahteen kerrokseen ja nyt on päällimmäisen, hitsattavan vuoro. Pikku yksityiskohtaan en löydä ohjetta;
pitääkö hitsausmassaa suojaava muovi yrittää irrottaa ennen asentamista? Se tuntu olevan aika lujassa.
Terveisin Antti
Pintapolar hitsattava, poistetaanko muovi?
Re: Pintapolar hitsattava, poistetaanko muovi?
itsellä odottaa pihalla kans tuota pintahuopaa vajaa 30 rullaa ja vielä pohjahuovatkin. tarkoitus olisi sään salliessa viikonloppuna iskeä 200m2 raakaponttia ja hitsata huovat päälle, saa nähdä miten käy..
onhan siinä se muovi pinnassa, mutta eiköhän sen tarkoitus ole ainoastaan , ettei rulla jämähdä kokonaan kiinni varastoinnin aikana. en muista että tuota muovia olisi koskaan otettu erikseen pois, mitä olen noita hommia nähnyt muiden tekevän. kosanillahan se kuumennetaan ja siinähän se muovi palaa samalla pois, kun liima hieman kiehahtaa.
muistetaan sitten ne tulityöluvat kans.
onhan siinä se muovi pinnassa, mutta eiköhän sen tarkoitus ole ainoastaan , ettei rulla jämähdä kokonaan kiinni varastoinnin aikana. en muista että tuota muovia olisi koskaan otettu erikseen pois, mitä olen noita hommia nähnyt muiden tekevän. kosanillahan se kuumennetaan ja siinähän se muovi palaa samalla pois, kun liima hieman kiehahtaa.
muistetaan sitten ne tulityöluvat kans.
sen siitä saa kun ei ole rakennusmies, joutuu pähkäilemään ja kyselemään tyhmiäkin..
Re: Pintapolar hitsattava, poistetaanko muovi?
raakapontti ja pohjahuovat saatiin asennettua. pohjahuovassakin oli muovi siellä huovan alapuolella. hyvin se paloi pois kun sai kunnon liekkiä päälle. vielä pitäis kolmiorimat ja tippapellit asennella sekä katsoa viemärin tuuletusputkelle paikka..
sen siitä saa kun ei ole rakennusmies, joutuu pähkäilemään ja kyselemään tyhmiäkin..