muovia väärässä paikassa?

Seinien, ylä- ja alapohjan eristäminen uusilla tai vanhoilla eristeillä.
Vastaa Viestiin
Jami_K
Uusi jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: La Elo 09, 2014 11:18
Paikkakunta: Manse

muovia väärässä paikassa?

Viesti Kirjoittaja Jami_K »

Sori että talo ei ole rintamamiestalo mutta fiksumpaa paikkaa en keksinyt kysymystä esittää. Kyseessä siis 60-luvulla rakennettu yksikerroksinen talo jossa ala- ja yläphjassa purueriste sekä yläpohjaan puhallettu villat lisäksi joskus 90-luvulla.

Sitten varsinaiseen kysymykseen seinä rakenteesta kun alkuperäisenä rakenteena ulkoa sisälle pintalaudoitus - joku muovikalvollinen materiaali - paperi - pahvi - lauta - pahvi - 100mm villa - 3xharmaa paperi - lauta - puukuitulevy tapetoituna. Nyt purettu sisältä puukuitulevy ja tarkoitus olis uudeksi sisäpinnaksi laittaa kipsilevyä ja koolata seinää sisään päin sähköjen takia mutta eikö villan kanssa pitäisi olla höyrynsulku ja ulkopinnassa oleva muovi ihmetyttää sekä tekisi mieli pikkusen lisäeristää sisäänpäin samalla. Mitenkä lähtisitte toteuttaan kyseistä remonttia. KUVIA
warixenjalka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1485
Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 18:26
Paikkakunta: Kotka

Re: muovia väärässä paikassa?

Viesti Kirjoittaja warixenjalka »

Kyllähän tuo muovi on ihan väärässä paikassa. Onko koko talo siis kääritty muoviin?
- Puolihullu varttisavolainen -
Vastaa Viestiin