Mieluiten asentaisin tämän kuvassa näkyvän kilven. Siitä puuttuu tosin osia, eli pyöreä kilpi jossa esim punainen/valkoinen värikoodi asennon mukaan. Sellaisen joutunen itse tekemään.

Mutta ongelmaksi olen toistaiseksi ajatellut kahvan kiinnittämisen karaan. Tuossa kilvessä ylemmästä reiästä tulee siis ulkopuolisen kahvan kara läpi, mutta se ei mene oven läpi kokonaan. Joten se pysyy paikallaan vain kun kilven takana on karassa jotain joka estää karaa liukumasta reiän läpi ulos.
Alla olevassa kuvassa on tapa jolla uskoisin että kahva olisi kiinnitettävä. Keksin vielä miten tuon saan väkivalloin purettua, mutta miten tuollainen kasataan uudestaan sen jälkeen kun olen vienyt sen tuon peitekilven läpi (jonka sitten ruuvaisin oven pintaan).

Lisäksi sisäkahvan karalle olisi ehkä tehtävä sama juttu jos en käytä esim tuota kuvassa olevaa joka on hieman pienehkö. Mutta joka tapauksessa sisäkahvan karan ulkopäähän pitäisi olla tapa kiinnittää joku sopiva peitelevy että tuon ison peitekilven alempi reikä tulee umpeen. Ehkä pelkkä reikä ja kierteytys pulttia varten ja joku kromattu prikka. Mikä lie ollut alkuperäinen tyyli?
(Kuvia klikkaamalla aukeavat isompina)