Lattiaremppaa
Lattiaremppaa
Olen juuri hankkinut v. 52 rakennetun rintamatalon. Nyt on remontti alkamassa ja ajattelinkin kysyä teiltä, hyvät tietäjät, vinkkejä yläkerran lattiaan. Edellinen asukas on laittanut vuosi sitten uudet vinyylilaminaatit, jotka on tosi rumat. Mitä vaihtoehtoja? Voiko vinyylilattiaa maalata? Materiaalinahan se olisi ihan hyvä ja uusikin vielä. Vai onko ainut vaihtoehto purkaa ne pois ja laittaa uutta nätimpää tilalle? Vanhat puulattiat olisi ihanne, mutta alla on kuulemma vain raakalauta.
Re: Lattiaremppaa
Tuumaa nyt rauhassa. Eihän tässä olla jäniksen selijässä. Monta kertaa olen kuullut sanottavan: "Asu 1 vuosi talossa ennenkuin aloitat remontin"Rentukka kirjoitti:Olen juuri hankkinut v. 52 rakennetun rintamatalon. Nyt on remontti alkamassa ja ajattelinkin kysyä teiltä, hyvät tietäjät, vinkkejä yläkerran lattiaan. Edellinen asukas on laittanut vuosi sitten uudet vinyylilaminaatit, jotka on tosi rumat. Mitä vaihtoehtoja? Voiko vinyylilattiaa maalata? Materiaalinahan se olisi ihan hyvä ja uusikin vielä. Vai onko ainut vaihtoehto purkaa ne pois ja laittaa uutta nätimpää tilalle? Vanhat puulattiat olisi ihanne, mutta alla on kuulemma vain raakalauta.