Syöksytorvi metelöi 50dB
Syöksytorvi metelöi 50dB
Kiirussa ostin keittiönurkkaan alumiinisyöksytorven, voi jesus mikä meteli, älyluurin mukaan sisänurkassa 50dB. Kun vaimentaa alamutkan, silti Kuuluu, ja mittari näyttää 40dB. Talon toisen puolen rännit ja s.torvet pitää uusia. vain äänettömät syöksytorvet kelpaavat, tai sitten vanhat toimivat, m
-
lehmikangas
- Jäsen

Re: Syöksytorvi metelöi 50dB
Asia kiinnosta minuakin, sillä yksi torvi pitää ääntä. Olen olettanu että vika ei ole materiaalissa, mutta vaikka olen hakenut sille hivenen eri asentoa yms, niin se ropisee ikävästi. Ehkä torven sisällä pitäisi olla jotain mikä rikkoisi putoavan veden?
liimaa sinne taakse 4mm:n bitumimattoa..? voihan sitä kokeilla sisäpuolellekin, mut en tiedä pysyykö kiinni. tiskialtaan pohjassakin yleensä on vastaavaa vaimentimena.
sen siitä saa kun ei ole rakennusmies, joutuu pähkäilemään ja kyselemään tyhmiäkin..
Itse kuumensin toholla palat kattohuopaa ja pistin syöksytorvien sisäpuolelle sinne mutkaan. Vain yhdestä on lähtenyt irti ja se oneksi nurkasta joka ei häiritse sisätiloja.juha1 kirjoitti:liimaa sinne taakse 4mm:n bitumimattoa..? voihan sitä kokeilla sisäpuolellekin, mut en tiedä pysyykö kiinni. tiskialtaan pohjassakin yleensä on vastaavaa vaimentimena.
Sekin varmasti toimii ja halpa ratkaisu. Huopaa löytyy kuitenkin vähän joka puolelta.
sen siitä saa kun ei ole rakennusmies, joutuu pähkäilemään ja kyselemään tyhmiäkin..