Ulkomaalaus, hinta hakusessa

Maalaus ja varsinkin maalit jakavat mielipiteitä ja ansaitsevat oman osion
Vastaa Viestiin
smartti
Uusi jäsen

Ulkomaalaus, hinta hakusessa

Viesti Kirjoittaja smartti »

Päivää,
rintamamiestalomme tarvitsee uuden ulkomaalin. Ajattelin tämän työn teettää työn ulkopuolisella. Talo tulisi ensin skrabata / harjata ja sitten maalata tikkurilan teholla kahdesti. Ikkunan karmit valkoisiksi(teholla) ja ikkunapellit valkoisiksi panssarimaalilla. Olen saanut tarjouksen 14e/tunti, mutten osaa arvioida kuinka kauan tuollaiseen urakkaan saataisi kulua tunteja...
Etelän pääty on huonona, vaatii paljon skrabaamista, muuten homman pitäis kyllä mennä löysästi. Puutavaraa ei tarvitse uusia mistään. Onko siis kenelläkään kokemusta maalaukseen kuluvasta ajasta.
RM-50
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja RM-50 »

Hieman kokemusta löytyy tuosta skrapauksesta. :cool:

Speedheaterilla lämmittelin ja kaikki skrapasin pois. Pinta-alaa oli noin 200 m2 ja aikaa meni 160-190 h. Tämä sisältää kaikki lämmittelyt, skrapaukset, telineiden siirrot yms.

Rohkenen väittää jopa, että kukaan ulkopuolinen (tuntipalkattu henkilö) ei tätä hommaa nopeammin tee. Eikä tietysti yhtä hyvin...
dnepr1
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja dnepr1 »

ja itse hiekkapuhalsin (kirosana) sen 200 neliötä aamupäivässä.., ja kun katsotaan lopputulosta maalattuna, niin monikaan ei tiedä mikä on puhallettu ja mikä skrabattu...
jmattis
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja jmattis »

Pistäs kuvaa. En oo ikinä nähnyt hyvin puhallettua puuseinää, epäonnistuneita sen sijaan kymmeniä.
RM-50
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja RM-50 »

dnepr1 kirjoitti:ja itse hiekkapuhalsin (kirosana) sen 200 neliötä aamupäivässä..,
No siehän sälli olet..
Vastaa Viestiin