Facebook

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
Anak
Jäsen
Jäsen

Facebook

Viesti Kirjoittaja Anak »

Kun tää Facebook on nyt niin hitti niin kukas perustaa facebookkiin Rintamamiestaloryhmän? ;)

-Antti
Rinnewood
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinnewood »

Joo tuolla on tullut se omakin naamataulu julkaistua. Yhteisöjähän sinne voi perustaa samoin kuin muihinkin nettikommuuneihin, että joku jolla on tekemisen puutetta niin eikun yhteisöä houstaamaan!
:wink:
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Nostetaas tätä. Kuka ottaa hoitaakseen yhteisön perustamisen.

http://www.facebook.com/profile.php?id=582949126 :roll:
--------------------------------------------------------------------------------------------
madde
Jäsen
Jäsen

mie olen kans siellä

Viesti Kirjoittaja madde »

kävin just moikkaamassa Aria.
Siellä on sekalainen määrä kuvia, nyt kun vihdoin opin siirtämään kuvat kännystä koneeseen :).
Tuossa linkki:

http://www.facebook.com/profile.php?id=527464795
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
Maiju
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Maiju »

whiski
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja whiski »

Nyt iski vanhukseen dementia? Kyse siis on facebook jutusta? Nyt kun klikkailen noita linkkejä, tulee salsasana ja käyttäjätunnus kysely? Missään en ole nähnyt niitä? Joten mites toi homma toimii? :roll:
Wanha wirttynyt Whiski

Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
Maiju
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Maiju »

Sun pitää rekisteröityä sinne ite kans... Joillain voi olla julkinen profiili minkä näkee ilman rekisteröitymistä, mutta harvemmin taitaa olla näin.
madde
Jäsen
Jäsen

Nyt on meille oma kruuppi

Eli oheisessa linkissä se nyt on, liittykää ja laittakaa kuvia ym.. Siellä on meikäläisenkin pärstä esillä ja joitain kuvia Villa Haga:sta :)

http://www.facebook.com/group.php?gid=14323505051

Tämä kruuppi on sit perustettu lakkahöyryssä :lol: oikeesti, joten kaikki kommentit puutteista ym. on erittäin tervetullutta :-D
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
Minttu
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Kertokaapa nyt mihin tuota ryhmää on tarkoitus käyttää vai onko vaan siistiä että sellainen on? Kuulun aika moneen ryhmään Facebookissa ja vain yksi toimii, lähinnä sen takia ettei ko. ryhmällä ole nettisivuja tms. Luulenpa tämän palstan sopivan paremmin meidän keskusteluihin kuin lärvikirjan. Onko multa jäänyt tajuamatta Facebookin syvin olemus vai mistä on kyse?

Ja hienoa, että Madde perusti ryhmän! Mä oon sen verran yksityisyysfriikki, että oikean minän paljastaminen on vielä harkinnassa. Ei muuten, mutta on huonoja kokemuksia parista hullusta... :roll:
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Minttu kirjoitti:Kertokaapa nyt mihin tuota ryhmää on tarkoitus käyttää vai onko vaan siistiä että sellainen on?
Ja hienoa, että Madde perusti ryhmän! Mä oon sen verran yksityisyysfriikki, että oikean minän paljastaminen on vielä harkinnassa. Ei muuten, mutta on huonoja kokemuksia parista hullusta... :roll:
Kai se vaan on "siistii" :lol: En ole vielä keksiny onko tuossa jotakin järkeä. Lärvikirjassa voi esitellä lärvinsä :lol: Ylexin Tuomas ei ollut kovin innoissaan asiasta alkuviikosta ja olin ihan samaa mieltä - turhake. Illalla oli sitten oma profiili... :oops:
--------------------------------------------------------------------------------------------
madde
Jäsen
Jäsen

Sanos Minttu muuta

Hih, on kokemusta noista hörhöistä, heh.. Silloin kun tuo Menolippu-ohjelma lähetettiin olin juuri ottanut kaksi viikkoa palkatonta virkavapaata tehdäkseen tuon vintin loppuun. Silloin oli ohjelmassa selluvillan puhallus. No, perjantaiaamuna alkoi puhallus ja minulla on noi Snickersin timpurihousut, jossa kännyn paikka on ommeltu vasempaan reiteen niin voi jestas puheluiden määrää mitä tuli vähän väliä. Kännykkä soi tauotta ja todella, kaikki Suomen pipipäät pirauttelivat. Alussa vastasin pariin puheluun mutta sitten lopetin ja laitoin puhelimen äänettömälle.

Pari vaikeinta tapausta soitti tauotta 15-20 krt peräjälkeen ja sitten saattoi tulla pommituksella tekstareita, joissa ihmetellään miksen vastaa puhelimeen :shock:

Työssäni on joskus saattanut tulla joitain uhkailuja tms mutta kun muutenkin on julkisessa hommassa niin eiköhän ne hörhöt pysyttele poissa mun kodista. Harmittomia suurin osa mutta tietenkin, mahtuuhan sekaan oikeesti sairaita tyyppejä. Vielä näitä ei ole mun kohdalle sattunut..

Ja jos näitä pipipäitä tulee kohdalle ja mun kotiin niin täältä löytyy kättä pidempää, mun ohi ei niin vain mennä vaikka eukko olenkin :wink: :lol:
-Madde-
Slyyda
Jäsen
Jäsen

Re: Sanos Minttu muuta

Viesti Kirjoittaja Slyyda »

madde kirjoitti:Silloin kun tuo Menolippu-ohjelma lähetettiin
Menee vähän ohi aiheen, mutta kun en noita reality sarjoja oikein ole ikinä seurannut eikä YLE:n sivuilta enää löydy tuon ohjelman sivuja (on kyllä linkki, mutta pukkaa not foundia). Niin millanen ohjelma se oli?

Tuosta Facebook:ista sen verran, että ääni täällä pysymiseen, anonyymiteetti on pop. Ja ainahan tänne voi kuvan ittestään laittaa, vaikka avatariksi :-D

Ja kun mulla on siellä Facebook:issa yksi ystävä ja kuulun yhteen ryhmään (Finland), aika noloa, en laita linkkiä :lol:
Vastaa Viestiin