Talo kaipaa perusteellista remontia ja perustuksetkin ovat osittain joko vajonneet tai sitten niille on käynyt jotain muuta.. En tiedä vielä mitä. Lattia on vinossa ainakin parissa huoneessa. Kuntotarkastus on tehty (en ole vielä nähnyt sitä) ja perustuksien lisäksi pitäisi korjailla piippua, nykyaikaistaa sähköt, tehdä putkiremppaa, uusia julkisivua ja kattokin on joskus vuotanut. Ikkunatkin pitäisi uusia, eli siis tosiaan peruskorjaus. Te tiedätte varmasti paremmin, kuin minä, mitä se tarkoittaa.
Tontti on tosi ihana ja hyvällä paikalla. Rakastuttiin siihen ja taloon. Jos perustukset olisivat kunnossa ja piippukin ok, niin talo olisi ehkä meidän.
Olemme ainakin vielä ihan käsiä remontoinnin suhteen ja mietitään täällä, että unohdetaanko talo vai ei.. Eikä meillä ole juurikaan käsitystä siitä paljon remontti tulisi maksamaan.
Paljonkohan tuosta voisi ehkä vielä hilata hintaa alas? Itse tontti maksaisi kuitenkin jo varmasti ihan kivasti.. Kyllähän minä jo oikeastaan tiedän, että kannattaisi unohtaa koko juttu.