sähkötarvikkeita
sähkötarvikkeita
Kohtuu hintaisia sähkötarvikkeita Finnparttia.fi nopea toimitus ainut huono kun ei toimiteta alle 70€ ostoksia postis. itse tilasin yläkertaan kaikki sähkötarvikkeet ja ulkovalaistuksen tuli maksaa jotain 600€.
Re: sähkötarvikkeita
Täytyypä tutustua hinnastoon, on vielä puolet yläkerran sähköistä tekemättä ja samoin puolet ulkovaloista. Tähän asti olen hankkinut tarvikkeet Honkkarista. Sieltä on saanut jussi-sarjaa, mmj:tä yms asennustarpeita kohtuuhintaan. Sähkäri joka on käynyt kytkennät tekemässä sanoi että hakee itsekkin sieltä koska tukussa on kalliimpaa.
Jo on sähkärillä sitten huonot alennukset sinne tukkuun jos ei honkkarin hintojen alle päästä tukussa.marjona kirjoitti:. Sähkäri joka on käynyt kytkennät tekemässä sanoi että hakee itsekkin sieltä koska tukussa on kalliimpaa.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
Ei välttämättä, itsekin kuulin juuri suosituksen että esim. mainittua Jussi-sarjaa saattaisi saada halvemmalla honkkarista. Tiedä näistä sitten...
- Tuulenhovi
- Jäsen

Yllättävää kyllä, mutta Honkkari ei ole välttämättä se halvin... Me ollaan käytetty perus sähkötarvikkeiden hankintaan K-Rautaa ja Motonetiä. Itseasiassa joidenkin tarvikkeiden osalta Honkkari tuntuu jopa kalliilta, mutta en nyt juuri muista mikä oli missäkin halvinta. Erikoisempia tarvikkeita on hankittu yksityisistä sähkötarvikeliikkeistä, niistä toisessa erittäin hyvä palvelu ja edulliset hinnat, toisessa aivan päin vastoin...
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...
Perinteisesti sähkkötarvikkeita on saanut edullisesti Tallinnasta. Viron hirmuisen buumin aikana hinnat saattoivat nousta, en tiedä. Sieltä saa myös tuotteita, joita Suomesta on vaikea saada (esim. itse ostin tammiset pistorasiat sieltä, siis aitoa puuta eikä mitään jäljitelmää). Suomessakin ontosin hyvät valikoimat, mutta vain jos sattuu omaamaan tukkukortin johonkin alan tukkuun.
Yksi edulliselta näyttävä nettikauppa on http://sahkokaluste.fi/
Omaa kokemusta tuosta ei ole, mutta lisätään se ostopaikkojen listaan, kun niitä on lueteltu. Hintojen puolesta se näyttää kilpailukykyiseltä.
Omaa kokemusta tuosta ei ole, mutta lisätään se ostopaikkojen listaan, kun niitä on lueteltu. Hintojen puolesta se näyttää kilpailukykyiseltä.
Sinänsä tiedä onko edullinen toi Finnparttia mutta tilasin sieltä hiukan erikoisemman ajastimen pari vuotta sitten. Se olikin semmoinen kapistus ihan spesifiin hommaan ettei soveltunut mun käytöön. Soitin Finnparttiaan ja lupasivat tutkia, selvisi että olivat ostaneet erän jostain tukusta ja aparaattia ei voinut ohjelmoida ollenkaan niinkuin olisi tarvis; itse asiassa sille ei olut oikein mitään järkevää käyttöä, se oli erikoinen laite johon ohjelmoitiin leveysasteet yms ja sitten se olisi pullsilla ohjannut kasvihuoneen valaistusta tai varjostusta
Pahoittelivat kovasti ja sanoivat ottavansa loput myynnistä; tilasivat Ruotsista mulle soveltuvan laitteen kun ei muualta löytynyt. Hintaa oli moninkertaisesti enemmän kuin sillä ekalla mutta sanoivat että pitävät sen minkä ovat luvanneet ja sain ton sitten tilalle muutamassa päivässä.
Toiminta oli niin poikkeuksellista että ajattelin silloin että mun puolesta ei tarvii olla halvin jos homma pelaa noin.
V-MS
Pahoittelivat kovasti ja sanoivat ottavansa loput myynnistä; tilasivat Ruotsista mulle soveltuvan laitteen kun ei muualta löytynyt. Hintaa oli moninkertaisesti enemmän kuin sillä ekalla mutta sanoivat että pitävät sen minkä ovat luvanneet ja sain ton sitten tilalle muutamassa päivässä.
Toiminta oli niin poikkeuksellista että ajattelin silloin että mun puolesta ei tarvii olla halvin jos homma pelaa noin.
V-MS
Jeps! Siis Tallinnaan joka ukko hakee jakorasiat