Rintamamiestalon ostoa harkitseva

Juuri ostanut rintamamiestalon? Aikeissa hankkia rintamamiestalo? Mitä pitäisi ottaa huomioon?
Vastaa Viestiin
haippa10
Uusi jäsen

Rintamamiestalon ostoa harkitseva

Viesti Kirjoittaja haippa10 »

"Keltanokka"kyselee vinkkejä rintamamiestaloista tietäviltä. Mitä seikkoja eritoten ostoaikeissa olevan tulisi huomioida??

Ohessa linkki,jossa talo on.
http://www.etuovi.com/kohde/14260

Kiitos!!
tuuma
Jäsen
Jäsen

Re: Rintamamiestalon ostoa harkitseva

Viesti Kirjoittaja tuuma »

Tässäpä hyvä lähtökohta, tätä ei vissiin moni tietoja uteleva löydä vaikka portaalin etusivulla on linkki, olisikohan hyvä muuttaa "RMT:n ostajan tarkastuslista" -nimiseksi :roll:

http://www.rintamamiestalo.fi/tarkastuslista.htm
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
rautarunnari
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja rautarunnari »

helevetin kallis. Sitä mieltä.
älä osta vielä, oota ensi syksyä..
H
Kaikkien alojen erikoisasiantuntija
kukkis
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kukkis »

Kuvista päätellen vaikuttaa suht ookoolta ja rempatulta. Se että onko tehty ajanhengen mukaan .. Makuasioita. Mut näemmä pääsis suoraan asumaan ja sit vois rauhassa miettiä mistä aloittaa rempan.
Katto vaikuttaa hyvältä, ulkovuorausta tarvis ainakin etelän puolelta maalata, tulisijat suuri plussa(sähköä säästyy), kellarin pesutilat vaikuttaa ok, mut mitenhän ne oikeesti on tehty... Mut tosta tarkastuslistasta on hyvä apu..
Sijainti on loistava, jos haluaa palvelujen vieressä asua. Tontti mun makuun turhan pieni(omani 3 kertaa isompi..) Hinnasta sen verran, et tääl kirkniemessä vastaavasta pyynti 199.800 ja keskustaan n 12km. Ja tolla alueella parivuotta sitten peruskuntoisen rmt:n pyyntihinta oli muistaakseni 148.000. Jos todella kiinnostaa ni rohkea tarjous vaan kehiin eli (reilusti)alle pyyntihinnan...
Ite kun tekee, niin tulee mitä sattuu...
Kimble
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://tiili5.blogspot.com/

Viesti Kirjoittaja Kimble »

Hyvinkäällä alkuperäiskunnossa tai hyvin vähän remontoidut maksavat saman verran. Kallis vai kohtuu hintainen, en tiedä. Olen katsonut samaa taloa ja parasta siinä mun mielestä on lautalattiat ja vanhat peiliovet. Mä haluun tehdä kodista oman näköisen. Tässä kohteessa oli mulle liian paljon uutta pintaa ja kun sitä taas ei ole järkevää purkaa.
Maailma menee yhteen suuntaan, ihmiset toiseen.
jope
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja jope »

Vaikutti hiukan myyntikikka kämpältä. Maali päälle ja myyntiin. Uutta ja vanhaa vierekkäin.
Alueen hintatasosta en osaa sanoa enkä kannattaako sijainnista maksaa mutta paljon rahaa rintamamies talosta.
Kannattaa hiukan kysellä miten pohjia eli paljon rahaa vieviä remppoja on toteutettu. Eli viemärit,salaojat,hormit,kylppärin eristykset jne. Energiakulutusta ei oltu ilmoitettu tai en huomannut. Jos haukkaa ööliä 2300-3000 niin mitään ei ole tehty.
shit happens
Vastaa Viestiin