"Jokamies rakentajana" -kirja (1953) huuto.netissä

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
pelkka
Jäsen
Jäsen

"Jokamies rakentajana" -kirja (1953) huuto.netissä

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Silloin tällöin palstalaisten keskustelussa on vilahdellut kirja "Jokamies rakentajana" (toim. Walter Mandelin, Wsoy 1953). Lueskelin omaani viimeksi eilisiltana, ja tänään huuto.netissä törmäsin siihen (ostakaa joku poijes kuleksimasta). http://salattu.huuto.net/fi/showitem.ph ... =105632099

pelkka
Schaza
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://koti.mbnet.fi/h_j/

Re: "Jokamies rakentajana" -kirja (1953) huuto.netissä

Viesti Kirjoittaja Schaza »

Perskule kun on hintaa kuitenkin. Itselläni on tuollainen "taitokirja", jossa on samat jutut vuodelta -38. Melkoisesti on ajat muuttunut. :D
Otan vastaan vanhoja purkkeja, tuotepakkauksia, ym. vanhaa arvotonta tavaraa "vintti-museooni".
-Voi tätä kaikenkarvaisten allekirjoitusten koskaan kuivumatonta rämettä.-
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Meikäläisellä on just tuo. Jostakin kirjakirppikseltä olen ostanut ja muistaakseni 20 e maksoin.
--------------------------------------------------------------------------------------------
pelkka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Silloin tällöin (tällaisina) sadepäivinä Hesan antikvariaatteja nuohotessa olen mäkin tuohon opukseen törmännyt, ja yleensä hinta on liikkunut siinä 25 - 30 euron kieppeillä.
jiivasko
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja jiivasko »

Joo. Mullakin on toi, vuodelta -57 vaan. Maksoi markka-aikaan divarissa 60,-, näyttää maksaneen uutena ostettaessa 50-luvulla 1300 markkaa. Mun mielestä kuitenkin parempi on sota-aikaan kirjoitettu "Jokamiehen rakennusopas", mulla on vuodelta -46, eikä siinäkään turhaan ole painostietoja. Se on suppeempi, mutta ainakin meidän -52 -taloon ohjeet passaa ehkä vielä paremmin.

Pitäkää Kivaa!
JiiVasko
Schaza
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://koti.mbnet.fi/h_j/

Viesti Kirjoittaja Schaza »

Heh, kyllä vain talo tarvitsee oman ikäisensä korjausoppaan. Eihän siitä muuten mitään ymmärrä. :D
Otan vastaan vanhoja purkkeja, tuotepakkauksia, ym. vanhaa arvotonta tavaraa "vintti-museooni".
-Voi tätä kaikenkarvaisten allekirjoitusten koskaan kuivumatonta rämettä.-
Vastaa Viestiin