Kohde arvioitavaksi

Juuri ostanut rintamamiestalon? Aikeissa hankkia rintamamiestalo? Mitä pitäisi ottaa huomioon?
Vastaa Viestiin
kahvikuppi
Jäsen
Jäsen

Kohde arvioitavaksi

Viesti Kirjoittaja kahvikuppi »

Nojoo, itse en tietenkään ole vielä taloa ostamassa, mutta tietty myyntilistoja katselen :lol: . Nyt siis silmääni osui mielestäni suht hyvä talo, mm.sähköt uusittu ja keittiö rempattu yms. Hintaa on 179 000€. Talo on pohjaratkaisultaan lähes täysin samanlainen kuin pappani rakentama, yläkerran aula nyt on tossa hieman toistepäin :lol: . Mutta linkki:
http://www.kiinteistomaailma.fi/kohdenu ... ode=202051
Tämä on siis pieni testi onko silmäni kuinka harjaantunut, mutta kohteesta voi puhua silti vakavasti :lol:
Pistän vielä loppuun hienon kuvan pappani rakentamasta talosta viini(näättepähän samalla, mikä talo pisti pääni sekaisin, ja rupesi rintamamiestalot raksuttamaan päässä :lol: )
Kuva on se vaan komia :wink: , ja tuo auto joka tossa hämysti näkyy, on saab 900, 2 ovinen malli beigellä sisustuksella, itse auto on väriltään turkoosi :mrgreen:
Ilmeisesti foorumin nuorin kirjoittaja :lol:
lmfmis
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430

Re: Kohde arvioitavaksi

Viesti Kirjoittaja lmfmis »

Mikäs putki tuolla lattianrajassa juoksee?

Kuva
Ensku
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ensku »

Edellistä kuvaa kommentoin, oiskos lattia"kaivo"?
omakoti
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja omakoti »

Varmaankin saunasta kaato suihkuhuoneen kaivoon
kahvikuppi
Jäsen
Jäsen

omakoti kirjoitti:Varmaankin saunasta kaato suihkuhuoneen kaivoon
Varmaankin. Itsekään en keksi muuta selitystä tolle reiälle seinässä, se on tuolla lattianrajassakin. :-D Se voi myös olla kaato pesuhuoneesta saunaan, mun silmissä ainakin näyttäis, että tossa suihkun kohalla olis kallistusta tonne reikään päin... :-)
Viimeksi muokannut kahvikuppi, Pe Loka 16, 2009 17:23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
kahvikuppi
Jäsen
Jäsen

Mulla se epäonni aina vainoaa :lol: . Ensimmäinen mp3 hajosi ollessaan n. puoli vuotta minulla, sitten uusi, kesti 10kk ja kuoret irtos, kenkkuilin sen kanssa vähän aikaa ja riitti, ikää soittimelle tuli vuosi. No nyt tämä tän hetkinen soitin on kestäny hyvin :-D . Mutta kännykkä... viime jouluna sain joululahjaksi elämäni ensimmäisen kännykän, nokian 6555 läppäpuhelin, viime viikolla huomasin, että sammuilee itsekseen. Tilanne paheni lopulta siihen, että kun viesti tuli ja kannen aukaisi se sammui ja jos kirjoitti viestiä se saattoi sammua kesken, kivaa oli ku oli kirjottanu 4 viestin pituisen tekstiviestin :evil: PIM! Laturia tarjosin kännykälle, tuloksena teksti näytöllä ''puhelin ei tue laturia'', pian loppui akku, se tapahtui keskiviikkona. Nyt sitten iskä(ilmeisesti :roll: ) vie kännykän DNA:n liikkeeseen maanantaina. Saa nähä tekevätkö sille mitään vai käskevätkö ostaa uuden :?
Joo, jatketaan siitä talosta :lol: vähän meni aiheen vierestä....
Viimeksi muokannut kahvikuppi, Pe Loka 16, 2009 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kahvikuppi
Jäsen
Jäsen

Joskus olen tällä foorumilla lukenut, että tapetoidessa pitää ottaa huomioon se, että liisteri on muovitonta ja tapetti on paperitapettia. Jos siis näin on, tossa talossahan joutuisi mitä ilmeisemmin repimään tapetit irti :?
Vastaa Viestiin