Haku löysi 12 tulosta

Kirjoittaja denno
Su Heinä 08, 2018 20:13
Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
Aihe: Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?
Vastaukset: 1
Luettu: 2051

Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?

2-vaihe vanhat johdot, nollausta käytetty, samassa vedossa muitakin valoja ja pistorasioita.

Ongelma ratkaistu!! :cool:
Kirjoittaja denno
La Tammi 04, 2014 17:10
Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
Aihe: Hormikysymys.
Vastaukset: 12
Luettu: 9674

Re: Hormikysymys.

Toinenkin vaihtoehto.
Kannattaa kyllä tsekata hormit vielä kerran, ettei tule em. häkämyrkytyksiä!
http://kuvat-nettiin.kuvamyynti.info/?v=venttiili2.jpg
Kirjoittaja denno
La Tammi 04, 2014 16:38
Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
Aihe: Hormikysymys.
Vastaukset: 12
Luettu: 9674

Re: Hormikysymys.

Minulla vuosisadan (1900) alkupuolella muurattu kuvan mukainen hormi, saattaa olla sinullakin tuon tyyppinen.
http://kuvat-nettiin.kuvamyynti.info/im ... ttiili.jpg
Kirjoittaja denno
La Joulu 28, 2013 11:03
Keskustelualue: Sekalaiset niksit
Aihe: Saisiko ohjeita Separett wc:lle?
Vastaukset: 2
Luettu: 6552

Re: Saisiko ohjeita Separett wc:lle?

Kirjoittaja denno
To Kesä 24, 2010 12:37
Keskustelualue: Remontointi yleisesti
Aihe: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
Vastaukset: 8
Luettu: 6121

Re: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia

...nykyaikaisella tapetilla...?? Kyllä se paperitapettikin on ihan nykyaikaa..katso sieltä Tapettitalon sivuilta miten tapetti irroitetaan (kysymyksiä ja vastauksia) ja koeta uudestaan oikeilla aineilla. Kun liisteröidyt tapetit on isketty seinään saattaa pinkopahvi kostuessaan kupruilla mutta kuivu ...
Kirjoittaja denno
Ke Kesä 23, 2010 19:35
Keskustelualue: Remontointi yleisesti
Aihe: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
Vastaukset: 8
Luettu: 6121

Re: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia

No hitto!! meniskö se nyt oikein http://www.tapettitalo.fi
Kirjoittaja denno
Ke Kesä 23, 2010 19:32
Keskustelualue: Remontointi yleisesti
Aihe: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
Vastaukset: 8
Luettu: 6121

Re: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia

Siis, tuolta; http:/tapettitalo.fi
Kirjoittaja denno
Ke Kesä 23, 2010 19:26
Keskustelualue: Remontointi yleisesti
Aihe: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
Vastaukset: 8
Luettu: 6121

Re: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia

Minä tapetoin juuri toissapäivänä vanhan tapetoidun pinkopahvipohjaisen huoneen. Pahvit olivat tapetteineen sieltä täältä kupruilla mutta tapetoinnin jälkeen ne kiristyivät kauniisti aivan suoriksi. Veikkaan, että sinulla on vääränlaatuinen tapetti ja väärä liisteri. Itse käytin perinteistä paperitap ...
Kirjoittaja denno
Ma Maalis 08, 2010 9:57
Keskustelualue: Tuliko yllätyksiä...
Aihe: Löytöjä talon seinästä
Vastaukset: 8
Luettu: 6524

Re: Löytöjä talon seinästä

Tossa "Mötikkä" kuvassa näyttäis olevan kaapeli katkaistu, mihinkäs se toinen kaapeli menee? (ei näy kuvassa) Ja mihin putken toinen pää? Tutki ettei ole sähkövirtaa ennen kuin teet mitään..minkälaista kaapelia, vanhaa puhelinjohtoako?
Kirjoittaja denno
Ti Helmi 23, 2010 21:51
Keskustelualue: Remontointi yleisesti
Aihe: Ego-wc,onko kokemuksia?
Vastaukset: 6
Luettu: 4770

Miten olisi tällainen, SeaLand traveler

Itse aion asentaa mokoman. Kirjoita Kuukkeliin SeaLand traveler ja tutustu. Keskustelua näistä asioista käyty täällä paljon kirjoita hakuun esim. vessa, vesivessa, panospuhdistamot yms. Lainasin tähän joskus täältä itselleni kopiomani jutun, toivottavasti Asko ei pahastu... :roll: Asenna SeaLand trav ...
Kirjoittaja denno
Pe Marras 27, 2009 12:10
Keskustelualue: Yleistä höpinää
Aihe: nestekaasusta?
Vastaukset: 8
Luettu: 4536

Kiukkuista huutoa suihkusta...Nestekaasu.

No tässä jutussani tarkoitin nimenomaan virtauslämmitintä. " Esim. jos keittiössä joku onneton avasi hanan suihkun aikana niin kiukkuista huutoa tuli suihkusta." " 30-40kW tehoa, niin riittää yhdelle suihkulle normivirtaamalla. Raakaveden lämpötila ja kuinka kuumaa halutaan määrää tehontarpeen tarkem ...
Kirjoittaja denno
Ke Marras 25, 2009 12:53
Keskustelualue: Yleistä höpinää
Aihe: nestekaasusta?
Vastaukset: 8
Luettu: 4536

nestekaasusta?

Onko kellään käyttökokemuksia kaasukäyttöisestä vedenlämmittimestä?
Tiedän miten se toimii jne. ..kokemuksia, kuinka lämmintä vettä..millä paineella..?? Onnistuuko suihku vai liruttaako?