Ongelma ratkaistu!!
Haku löysi 12 tulosta
- Su Heinä 08, 2018 20:13
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2051
Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?
2-vaihe vanhat johdot, nollausta käytetty, samassa vedossa muitakin valoja ja pistorasioita.
Ongelma ratkaistu!!
Ongelma ratkaistu!!
- La Tammi 04, 2014 17:10
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Hormikysymys.
- Vastaukset: 12
- Luettu: 9674
Re: Hormikysymys.
Toinenkin vaihtoehto.
Kannattaa kyllä tsekata hormit vielä kerran, ettei tule em. häkämyrkytyksiä!
http://kuvat-nettiin.kuvamyynti.info/?v=venttiili2.jpg
Kannattaa kyllä tsekata hormit vielä kerran, ettei tule em. häkämyrkytyksiä!
http://kuvat-nettiin.kuvamyynti.info/?v=venttiili2.jpg
- La Tammi 04, 2014 16:38
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Hormikysymys.
- Vastaukset: 12
- Luettu: 9674
Re: Hormikysymys.
Minulla vuosisadan (1900) alkupuolella muurattu kuvan mukainen hormi, saattaa olla sinullakin tuon tyyppinen.
http://kuvat-nettiin.kuvamyynti.info/im ... ttiili.jpg
http://kuvat-nettiin.kuvamyynti.info/im ... ttiili.jpg
- La Joulu 28, 2013 11:03
- Keskustelualue: Sekalaiset niksit
- Aihe: Saisiko ohjeita Separett wc:lle?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 6552
Re: Saisiko ohjeita Separett wc:lle?
http://www.separett.fi/Common/Files/100 ... ISNING.pdf
Suomenkielellä sivulta 4 alkaen.
Suomenkielellä sivulta 4 alkaen.
- To Kesä 24, 2010 12:37
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
- Vastaukset: 8
- Luettu: 6121
Re: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
...nykyaikaisella tapetilla...?? Kyllä se paperitapettikin on ihan nykyaikaa..katso sieltä Tapettitalon sivuilta miten tapetti irroitetaan (kysymyksiä ja vastauksia) ja koeta uudestaan oikeilla aineilla. Kun liisteröidyt tapetit on isketty seinään saattaa pinkopahvi kostuessaan kupruilla mutta kuivu ...
- Ke Kesä 23, 2010 19:35
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
- Vastaukset: 8
- Luettu: 6121
Re: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
No hitto!! meniskö se nyt oikein http://www.tapettitalo.fi
- Ke Kesä 23, 2010 19:32
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
- Vastaukset: 8
- Luettu: 6121
Re: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
Siis, tuolta; http:/tapettitalo.fi
- Ke Kesä 23, 2010 19:26
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
- Vastaukset: 8
- Luettu: 6121
Re: Pinkopahvin tapetoinnissa kupruiluongelmia
Minä tapetoin juuri toissapäivänä vanhan tapetoidun pinkopahvipohjaisen huoneen. Pahvit olivat tapetteineen sieltä täältä kupruilla mutta tapetoinnin jälkeen ne kiristyivät kauniisti aivan suoriksi. Veikkaan, että sinulla on vääränlaatuinen tapetti ja väärä liisteri. Itse käytin perinteistä paperitap ...
- Ma Maalis 08, 2010 9:57
- Keskustelualue: Tuliko yllätyksiä...
- Aihe: Löytöjä talon seinästä
- Vastaukset: 8
- Luettu: 6524
Re: Löytöjä talon seinästä
Tossa "Mötikkä" kuvassa näyttäis olevan kaapeli katkaistu, mihinkäs se toinen kaapeli menee? (ei näy kuvassa) Ja mihin putken toinen pää? Tutki ettei ole sähkövirtaa ennen kuin teet mitään..minkälaista kaapelia, vanhaa puhelinjohtoako?
- Ti Helmi 23, 2010 21:51
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: Ego-wc,onko kokemuksia?
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4770
Miten olisi tällainen, SeaLand traveler
Itse aion asentaa mokoman. Kirjoita Kuukkeliin SeaLand traveler ja tutustu. Keskustelua näistä asioista käyty täällä paljon kirjoita hakuun esim. vessa, vesivessa, panospuhdistamot yms. Lainasin tähän joskus täältä itselleni kopiomani jutun, toivottavasti Asko ei pahastu... :roll: Asenna SeaLand trav ...
- Pe Marras 27, 2009 12:10
- Keskustelualue: Yleistä höpinää
- Aihe: nestekaasusta?
- Vastaukset: 8
- Luettu: 4536
Kiukkuista huutoa suihkusta...Nestekaasu.
No tässä jutussani tarkoitin nimenomaan virtauslämmitintä. " Esim. jos keittiössä joku onneton avasi hanan suihkun aikana niin kiukkuista huutoa tuli suihkusta." " 30-40kW tehoa, niin riittää yhdelle suihkulle normivirtaamalla. Raakaveden lämpötila ja kuinka kuumaa halutaan määrää tehontarpeen tarkem ...
- Ke Marras 25, 2009 12:53
- Keskustelualue: Yleistä höpinää
- Aihe: nestekaasusta?
- Vastaukset: 8
- Luettu: 4536
nestekaasusta?
Onko kellään käyttökokemuksia kaasukäyttöisestä vedenlämmittimestä?
Tiedän miten se toimii jne. ..kokemuksia, kuinka lämmintä vettä..millä paineella..?? Onnistuuko suihku vai liruttaako?
Tiedän miten se toimii jne. ..kokemuksia, kuinka lämmintä vettä..millä paineella..?? Onnistuuko suihku vai liruttaako?