Oliko toi 100W kokoajan vai käyntijakson aikana? Vai huilaako se ylipäätään välillä?lmfmis kirjoitti:Satakunta wattia vie se bilteman pieni. Ja sen hyväksyy kyllä koska se on "oikeaaa työtä"Juha_P kirjoitti:Jos joku tökkäisi energiankulutusmittarin kuivaimen yhteyteen niin olisi mielenkiintoista kuulla kulutuslukemia vaikka viikkotasolla.....![]()
Meinaan vaan, että jos se ottaa käydessään vaikka 100W ja huilaa vaikka 1/2 ajasta.
Toiset koneet kun kuuluvat käyvän jaksottain ja toiset kokoajan. (Riippuen tietysti siitäkin, että saavutetaanko pyydettyä kosteustasoa vei ei)
Sen takia olisi "hauska" tietää kWh lukema vaikka nyt viikon jaksolta.



