Ajattelin ennakoida hieman ja aloittaa projektikertomuksen ennen projektin alkamista. Ennakoin itse asiassa niinkin paljon että paperit tulevasta rahareiästä ei ole vielä tehty, esikauppa tehdään tulevana torstaina ja muutto vasta kesällä.
No, tämähän ei ole huono asia koska nyt minulla on runsaasti aikaa perehtyä tähän ihmeelliseen RMT-maailmaan kaikkine varustekilpailuneen mielipiteineen päivineen.
Kohteessa ollaan käyty kerran, valokuvia ei tullut otettua nimeksikään ja kohde on nyttemmin poistettu myytävien joukoista joten myyntikuviakaan ei pääse tiiraamaan. Siitä huolimatta tässä viimeisten viikkojen aikana on tullut suunniteltua tulevaa muuttoremonttia paperitasolla ja laskettua tulevaa rikottavaa budjettia. Pähkinänkuoressa tulevat askartelutuokiot jakautunevat kahteen osa-alueeseen; keittiön totaalinen uusiminen ja lämmityksen tehostaminen. Keittiö on alkuperäinen eli kääpiötasolla eikä peltikamiinalla mitään tee joten keittiö vaatii jo näiden takia uusimista, mut ei huolia, kylmäkaappi jää ja puuhella tulee
Tästä tulee minun ensimmäinen OKT eikä kokemuksia talonrakentamisesta taikka remontoimisesta ole tässä laajuudessa. Tosin mun käyttöauto on vanhempi kuin minä joten olen tottunut pitämään vanhaa käyttökunnossa.
Jatkoja seuraa mutta nyt täytyy kirjoitella/kysyä tyhmiä muualla täällä foorumilla!
Andy