Henkilänostin huutokaupassa
-
kappalainen
- Jäsen

- Viestit: 1227
- Liittynyt: Su Elo 08, 2010 23:12
- Paikkakunta: Lounais-häme
Henkilänostin huutokaupassa
Pisti silmään, eikä vielä ainakaan hinta ollut huimava. http://www.huutokaupat.com/fi/v/20663
Yksi huhta alkoi yvllä nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin käytön
Re: Henkilänostin huutokaupassa
Moro,
Ei hinnalla pilattu. Minä vaan en henkilökohtaisesti uskaltaisi nousta yläilmoihin tuollaisella, jos ei sitä joku ole tarkastanut. Mun käsittääkseni virallinen tarkastus ei kauhean halpa ole. Lisäksi nuohan täytyy tarkastaa vuosittain ja minä en omaakaan henkeä riskeeraisi tarkastamattomalla vehkeellä.
Eli vaikka halvalla saisi, kustannuksia saattaa kertyä yllättävästikkin jos vähääkään on korvien välissä jotain.
Terv Tommi
Ei hinnalla pilattu. Minä vaan en henkilökohtaisesti uskaltaisi nousta yläilmoihin tuollaisella, jos ei sitä joku ole tarkastanut. Mun käsittääkseni virallinen tarkastus ei kauhean halpa ole. Lisäksi nuohan täytyy tarkastaa vuosittain ja minä en omaakaan henkeä riskeeraisi tarkastamattomalla vehkeellä.
Eli vaikka halvalla saisi, kustannuksia saattaa kertyä yllättävästikkin jos vähääkään on korvien välissä jotain.
Terv Tommi
Re: Henkilänostin huutokaupassa
Nostinta ei tarvitse katsastaa jos sitä käyttää omistaja itse henkilökohtaisesti, mutta jos sitä vuokraa, lainaa tai pistää palkolliset käyttämään niin tilanne on toinen.TommiT kirjoitti:Eli vaikka halvalla saisi, kustannuksia saattaa kertyä yllättävästikkin jos vähääkään on korvien välissä jotain.
Ei nuo oikeasti ole niin monimutkaisia laitteita että niiden kanssa ei normaalikätevä tee-se-itse-mies pärjäisi niin kauan kun laite on suhteellisen uusi kun vain on huolellinen ja käyttää sitä paljon puhuttua talonpoikaisjärkeä.... sitten tilanne onkin toisenlainen kun alkaa tulemaan ikää ja pitää alkaa miettimään kauanko rakenne vielä kestää väsyttämsitä.
-
tessu
Re: Henkilänostin huutokaupassa
Niin ja yleensä kaikenlaiset nostimet alkaa renata just niinpäin että eivät enää ees jaksa nostaa,ja aleshan se sitten tulee tai jo jää,ei se tipu kuin kivi,ja totta on juu sekin että omassakäytössä ei vaadita mitään tarkastuksia ja vastuu tietty itsellä!
