Henkilänostin huutokaupassa

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
kappalainen
Jäsen
Jäsen

Henkilänostin huutokaupassa

Viesti Kirjoittaja kappalainen »

Pisti silmään, eikä vielä ainakaan hinta ollut huimava. http://www.huutokaupat.com/fi/v/20663
Yksi huhta alkoi yvllä nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin käytön
TommiT
Jäsen
Jäsen

Re: Henkilänostin huutokaupassa

Viesti Kirjoittaja TommiT »

Moro,

Ei hinnalla pilattu. Minä vaan en henkilökohtaisesti uskaltaisi nousta yläilmoihin tuollaisella, jos ei sitä joku ole tarkastanut. Mun käsittääkseni virallinen tarkastus ei kauhean halpa ole. Lisäksi nuohan täytyy tarkastaa vuosittain ja minä en omaakaan henkeä riskeeraisi tarkastamattomalla vehkeellä.

Eli vaikka halvalla saisi, kustannuksia saattaa kertyä yllättävästikkin jos vähääkään on korvien välissä jotain.

Terv Tommi
Aaltju
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Aaltju »

TommiT kirjoitti:Eli vaikka halvalla saisi, kustannuksia saattaa kertyä yllättävästikkin jos vähääkään on korvien välissä jotain.
Nostinta ei tarvitse katsastaa jos sitä käyttää omistaja itse henkilökohtaisesti, mutta jos sitä vuokraa, lainaa tai pistää palkolliset käyttämään niin tilanne on toinen.

Ei nuo oikeasti ole niin monimutkaisia laitteita että niiden kanssa ei normaalikätevä tee-se-itse-mies pärjäisi niin kauan kun laite on suhteellisen uusi kun vain on huolellinen ja käyttää sitä paljon puhuttua talonpoikaisjärkeä.... sitten tilanne onkin toisenlainen kun alkaa tulemaan ikää ja pitää alkaa miettimään kauanko rakenne vielä kestää väsyttämsitä.
tessu

Viesti Kirjoittaja tessu »

Niin ja yleensä kaikenlaiset nostimet alkaa renata just niinpäin että eivät enää ees jaksa nostaa,ja aleshan se sitten tulee tai jo jää,ei se tipu kuin kivi,ja totta on juu sekin että omassakäytössä ei vaadita mitään tarkastuksia ja vastuu tietty itsellä!
Vastaa Viestiin