Taitaa ne muutenkin olla ihmeissään, kun kaikenlaisia pellepeloton virityksiä tulee kyhäiltyä, ulkonäöstä viis kunhan toimiituuma kirjoitti:Kyllä on kylän mummot ihmeissään jos näkevät sun triathlon tuunatun kulkimen samassa rivissä. Pelonsekaisin tuntein jäävät varmasti odottelemaan mimmoinen mummeli on kylille saapunut kun satulan putkeakin vissiin pidentänyt![]()
Juuri tuollaisen lampun muistan lapsuudesta, josta lampun päältä sai lyhyet tai pitkät. Se on aika reteetä vaihtaa lyhyille kun joku tulee kaksoixenoneilla vastaan![]()
Perskules tässähän oikein innostuu ja pitää ensi kerralla vanhuksilta kääntää se mun 10-vaihteinen tuna, jospa se olisi vaikka ihan iskussa
Tosi halvallahan sellaisen perusrempan noihin tekee nykyään, muutamalla kympillä jo tekee paljon, kun viitsii itse tehdä ja jos löytyy jo työkalut niin aina halvempaa, itse tosin olen joutunut Renaulttia varten hankkimaan likipitäen kaikki työkalut nyt lyhyellä aikaa, kun kaikki pettäneet paikat ovat niitä joihin tarvitsee oman työkalunsa, jokaiseen tietty oma. Kampilaakerin ulosvetäjä taitaakin olla ainoa jota en vielä ole hankkinut.
Se mua vaan ihmetyttää miksi tässä talossa ennen asuneet ovat aina vaan vaihtaneet uuteen fillariin kun joku pikkuvaiva on tullut, kuten rengas puhki tai ketjut likaiset jne. Joku vannekkin tosin on pistetty hukkaan, etuvanteita nimenomaan, kun multa puuttuu pari noita, tosin saattoi olla tuolla metsäkätkössä, ovat vaan tosi pahasti ruosteessa ja en oikein tiedä saako noista kalua enää, mutta pitää kokeilla. Ovat komeampia nuo vanhat vanteet, joten siksi vähän kiinnostaisi moisen kunnostus.
Jos otettaisi porukalla tavoite, että 3000km fillarilla kesän aikana? Se ei kolmestaan olisi niin pahakaan tavoite, mutta ehkä innostaisi jokaista liikkumaan vähän enemmän, kun kumminkin taidetaan kaikki olla aika istuvaa sorttia ja se altistaa kaikelle jos ei liiku, virtuaaliporukassakin ehkä sitä sitten tulisi vähän sosiaalista painetta sen suhteen että tekeekin oikeasti jotain
On mulla jo reilu 100km kertynyt tälle keväälle, kaikesta kaluston vastustuksesta huolimatta.