Tänään oli aamun lehdessä IKH:n mainosliite, jossa oli mm. Milwaukeen koneita. Minkähänlaisia ne ovat laadultaan? Mistä ne tulevat, Kiinasta vissiin vaikka nimi viittaa kyllä Amerikoihin?
Pari vuotta sitten olin hankkimassa Multimasteria, niin tutkin vastaavaa Milwaukeen värkkikalua. Kokeilemaan ei päässyt, joten käyttötuntumaa minulla ei ole. Terät sen sijaan vaikuttivat melkoisen heppoisilta.
Milwaukeen koneet
- vesahy
- Jäsen

Milwaukeen koneet
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
- lmfmis
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
Re: Milwaukeen koneet
Kävin justiinsa jenkeissä ja Home Depot myymässä nuo oli profiloitu ammattilaisen vehkeiksi.
Mutta markkinointiahan se on....
Osta, aja kovaa - ja katso miten kävi
Mutta markkinointiahan se on....
Osta, aja kovaa - ja katso miten kävi
Eristysremppa: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
-
rintsikan repijä
- Jäsen

akku käyttöiset iskevät porakoneet ovat ainakin luokattomia jos vertaa esim: makitaan ja hiltiin (oma kokemus)
Ryobi / AEG -työkalukonsernin laadukkaammaksi merkiksi profiloitu.vesahy kirjoitti:Tänään oli aamun lehdessä IKH:n mainosliite, jossa oli mm. Milwaukeen koneita. Minkähänlaisia ne ovat laadultaan? Mistä ne tulevat, Kiinasta vissiin vaikka nimi viittaa kyllä Amerikoihin?
Pari vuotta sitten olin hankkimassa Multimasteria, niin tutkin vastaavaa Milwaukeen värkkikalua. Kokeilemaan ei päässyt, joten käyttötuntumaa minulla ei ole. Terät sen sijaan vaikuttivat melkoisen heppoisilta.
Ostin tuon n. tonnin sarjan syystä että oli omaan käteen sopivat koneet, talohommiin sopiva sarja ja 4 Ah akut, ja monenlaisia muitakin laitteita saatavana samoille akuille.
Noista porakone ehkä heikoin lenkki mutta omiin hommiin riittää, raskaaseen käyttöön on sitten iso johdollinen poravasara erikseen, ja ruuvaukseen sarjassa oli iskevä ruuvinväännin joka tuntui todella tehokkaalta.
http://www.tyokalukauppa.net/sahkotyoka ... p-637.html
Tuskin tuo nyt makitan tai hiltin ammattikaluille tulee tehossa tai kestossa pärjäämään, mutta eipä toisaalta hintakaan ole ihan sama. Makitan halpismalitkaan tosin ei hirveästi vakuuttaneet. Toisaalta varsinaisiin halpiksiin verrattuna ainakin nuo milwaukeet on kuitenkin ihan eri planeetalta tehossa ja käyttömukavuudessa.
-
PetteriSeppänen
- Jäsen

Ne oikeat made in USA vehkeet taitaa olla historiaa, joskus oli töissä aito jenkeissä tehty rosvosaha verkkovirtaversiona joka oli käytännössä tuhoutumaton tehopakkaus.
Itse koneet kai laadultaan ihan ok. Akkujen kanssa Milwaukeella on ollut paljon ongelmia. Hinta-laatusuhteeltaan ei pärjää esim. Makitalle, Dewaltille, Panasonikille ym. Kevyen sarjan ammattikoneille. Hinnat kumminkin lähempänä bossin sinistä sarjaa tai jopa Hiltiä, mutta näille ei pärjää laadussa.