Milwaukeen koneet

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
vesahy
Jäsen
Jäsen

Milwaukeen koneet

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Tänään oli aamun lehdessä IKH:n mainosliite, jossa oli mm. Milwaukeen koneita. Minkähänlaisia ne ovat laadultaan? Mistä ne tulevat, Kiinasta vissiin vaikka nimi viittaa kyllä Amerikoihin?

Pari vuotta sitten olin hankkimassa Multimasteria, niin tutkin vastaavaa Milwaukeen värkkikalua. Kokeilemaan ei päässyt, joten käyttötuntumaa minulla ei ole. Terät sen sijaan vaikuttivat melkoisen heppoisilta.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
lmfmis
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430

Re: Milwaukeen koneet

Viesti Kirjoittaja lmfmis »

Kävin justiinsa jenkeissä ja Home Depot myymässä nuo oli profiloitu ammattilaisen vehkeiksi.

Mutta markkinointiahan se on....

Osta, aja kovaa - ja katso miten kävi :-D
rintsikan repijä
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja rintsikan repijä »

akku käyttöiset iskevät porakoneet ovat ainakin luokattomia jos vertaa esim: makitaan ja hiltiin (oma kokemus)
ajl
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja ajl »

vesahy kirjoitti:Tänään oli aamun lehdessä IKH:n mainosliite, jossa oli mm. Milwaukeen koneita. Minkähänlaisia ne ovat laadultaan? Mistä ne tulevat, Kiinasta vissiin vaikka nimi viittaa kyllä Amerikoihin?

Pari vuotta sitten olin hankkimassa Multimasteria, niin tutkin vastaavaa Milwaukeen värkkikalua. Kokeilemaan ei päässyt, joten käyttötuntumaa minulla ei ole. Terät sen sijaan vaikuttivat melkoisen heppoisilta.
Ryobi / AEG -työkalukonsernin laadukkaammaksi merkiksi profiloitu.

Ostin tuon n. tonnin sarjan syystä että oli omaan käteen sopivat koneet, talohommiin sopiva sarja ja 4 Ah akut, ja monenlaisia muitakin laitteita saatavana samoille akuille.
Noista porakone ehkä heikoin lenkki mutta omiin hommiin riittää, raskaaseen käyttöön on sitten iso johdollinen poravasara erikseen, ja ruuvaukseen sarjassa oli iskevä ruuvinväännin joka tuntui todella tehokkaalta.

http://www.tyokalukauppa.net/sahkotyoka ... p-637.html

Tuskin tuo nyt makitan tai hiltin ammattikaluille tulee tehossa tai kestossa pärjäämään, mutta eipä toisaalta hintakaan ole ihan sama. Makitan halpismalitkaan tosin ei hirveästi vakuuttaneet. Toisaalta varsinaisiin halpiksiin verrattuna ainakin nuo milwaukeet on kuitenkin ihan eri planeetalta tehossa ja käyttömukavuudessa.
PetteriSeppänen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja PetteriSeppänen »

Ne oikeat made in USA vehkeet taitaa olla historiaa, joskus oli töissä aito jenkeissä tehty rosvosaha verkkovirtaversiona joka oli käytännössä tuhoutumaton tehopakkaus.
nupa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja nupa »

Itse koneet kai laadultaan ihan ok. Akkujen kanssa Milwaukeella on ollut paljon ongelmia. Hinta-laatusuhteeltaan ei pärjää esim. Makitalle, Dewaltille, Panasonikille ym. Kevyen sarjan ammattikoneille. Hinnat kumminkin lähempänä bossin sinistä sarjaa tai jopa Hiltiä, mutta näille ei pärjää laadussa.
Vastaa Viestiin