Kuulemma tehottomia tuhnuja, tästä asiasta olen oikeastaan ollut eniten erimieltä hänen kanssaan koskaanpvalila kirjoitti:
Mikä on se oikea syy, miksi sun vaimosi ei pidä keskusimurista? En mä oikein jaksa uskoa, että hän niitä tukoksia kauheasti jaksaa surra: eihän hän niitä avaamaan joutuisi.
Sä voit vielä kehua sitä, että keskustoosa on ekologinen: pussia ei tarvitse koskaan vaihtaa. Eikä naapurin Maija käy koskaan lainaamassa imuria...
Mun mielestäni sun taloon riittäisi yksi rasia portaikkoon, mutta sen yhteydessä pitäisi olla jemma, jonne putken saa piilotettua. Mun jemmani on käytössä liian hankala, putkea ei jaksa sinne piilotella vaan se on lähes aina sykkyrällä portaikon vieressä...![]()
![]()
Ei muo haittaa vaikka olisi joka kerroksessa oma pistoke, kunhan puhkuisi pölyt pihalle tai a-talliin niin olisin tyytyväinen. Mun kun ei tarvi edes kuin nähdä pölyä leijailemassa niin saan hengenahdistuksen, siksi en tykkää kai valoisestakaan enkä varsinkaan auringonvalosta, joka tulee ikkunoiden läpi, enkä eläimistä ravistellessaan itseään mun nokan edessä. Tuo ongelma ollut toki jo junnusta saakka ja se olkoon mun kummallinen ongelma tästä eteenkin päin... Tupakkia imiessähän on turvassa, kun siinä on filtteri...