Tähän asti kokeiltu:
Värisilmän (teknoksen) super remonttimaali 20 -> vaati 3 kerrosta maalia jotta puun syyt katosivat, oksat eivät silläkään (koepalan tein vain)
Siroplast 2 -> 2 kertaa pohjalle ja sitten tuolla ylläolevalla kerran (tein koko huoneen kun kyllästyin harjoittelemaan) lopulliset tulokset katsottava vasta huomenna (eli mahdollisesti vielä kerran...), mutta siro nosti kovasti vanerin pinnasta 'suomuja' irti, joita sai sitten hioa ja paljon pois...
Onko teillä hyviä kokemuksia jostakin maalista vanerin kanssa? Hieman helpommallakin voisi kait päästä, ehkä?
Ja sitten toinen, mikäli parempaa vaihtoehtoa ei löydy, tuota siroa kun jäi luultavasti riittävästi toisen huoneen kerta maalaukseen, niin kuinka pahasti mahtaisi vaalean vihreä tulla läpi kirkkaan punaisesta pinnasta? Halpaahan tuo maali oli, jäljelle jäänyt määrä taida olla edes 20€ arvoinen mutta aina jää noita vajaita maalipurkkeja nurkkiin pyörimään, saisi edes tyhjäksi niin ei kiusaisi niin paljoa.
Siron väri:

Harjoitus kappale lopulliselle seinälle (ja ei, en aivan tyytyväine tuohon, mutta jotain oppi jo tuosta
...joka asettaa lisävaatimuksen maaliehdotuksille, tuon pitäisi olla tehtävissä myös siellä punaisella puolella.




