Mitä maksaisitte entisöitävistä, lasillisista pariovista ilman karmeja?
Mistäs vanhat pariovet?
Mistäs vanhat pariovet?
Mistäköhän saisi vanhat pariovet? Juu metsäkylän navetasta, entäs muita? 
Re: Mistäs vanhat pariovet?
Kyllähän noista tuon edellä mainitun 200-300 joutuu useinkin maksamaan,jopa enemmänkin.Mun mielestä hyvistä pariovista voi hyvinkin maksaa enemmänkin koska ei ne uudetkaan halpoja ole.Lisäksi jos ovissa on mukana alkuperäiset helat,lukot,painikkeet ja reunasalvat niin aina parempi.Lisäksi vanhat ovat useimmiten huomattavasti paremmat vaikka työtä vaatisivatkin.Shnelly kirjoitti: Mitä maksaisitte entisöitävistä, lasillisista pariovista ilman karmeja?
Itse maalinpoisto ja uusi maalaus ei sinänsä kova homma ole mutta kannattaa ehdottomasti tarkistaa ovien suoruus ettei kovin kierot ole.Lisäksi jos ovat kylmässä säilytetty niin lämpimään tuotaessa saattavat vääntyä paljonkin.
Kierojen massiivipuuovien oikominen ei ole työlistalla sieltä helpoimmasta päästä...
Itse tein kahdet pariovet komeron peiliovista kun oikean kokoisia ei löytynyt valmiina.Karmit joutui tekemään ja lukot upottamaan yms. pientä hommaa sekä tietysti maalaushommat mutta kokonaiskustannus kaksille parioville oli noin 200 euroa vaikka ostin komeronovet Metsänkylännavetasta.Työllehän näissä hommissa ei kannata laskea mitään...