Osaatteko vinkata hyvää tuhkaimuria? Sellaista hinnaltaan kohtuullista, mutta toimivaa masiinaa...
Noitakin on varmaan vaikka yhtä jos toista vempelettä ja ei tämä blondi oikein ymmärrä...

Kyseessä puilla lämmitettävä kesämökki, jossa ei talvisin paljoa käydä. Eikä siellä muuten käy paljon nuohoojakaan oli sitten kesä tai talvi.KariFS kirjoitti:Nuohooja käy kerran vuodessa, rassaa takan poskikanavat ja imuroi sitten nuohousluukkujen kautta, mutta emminä ymmärrä miksi takan pesä pitäisi imuroida
Nojuu, "to each his own" niinku ameriikkalaiset diplomaattisesti sanovatfauwee kirjoitti:Kyseessä puilla lämmitettävä kesämökki, jossa ei talvisin paljoa käydä. Eikä siellä muuten käy paljon nuohoojakaan oli sitten kesä tai talvi.KariFS kirjoitti:Nuohooja käy kerran vuodessa, rassaa takan poskikanavat ja imuroi sitten nuohousluukkujen kautta, mutta emminä ymmärrä miksi takan pesä pitäisi imuroida
Minun mielestä tuhkaimuri olisi tosi kätevä laitos minun tarpeeseeni. Eli nuohoan itse ja pidän tulisijat kunnossa itse mahdollisimman pitkälti. Jottei sanomista tule, niin kyllä se sutari joskus käy, mutta tosi harvoin. Toivottavasti ei haittaa Teitä.![]()
Minä haluaisin vaan, ehdotuksia hyvästä (tuhka)imurista. Ja tiedustelen samalla on kehitystä vuosien aikana tapahtunut.