Talo lisäeristetty 1993 ulkopuolelta,paitsi kylmän portaikon ja kylmän kuistin välinen seinä.
Rakenne nyt:kovalevy.laudoitus.tervapaperi.puru.tervapaperi.laudoitus.kovalevy.
Ajatus:
poistaa sisäpuolelta kovalevy,5x ilmansulku,koolaus.500mm ekovoilla.ilmansulku.lauta seinä.
Lisäeristys vain kuistin seinän korkeudelle asti toistaiseksi
Onko ajatus hyvä vai onko parempia ratkaisuja?
LISÄERISTÄMINEN
- vesahy
- Jäsen

- Viestit: 3354
- Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
- Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa
Re: LISÄERISTÄMINEN
Tervapaperit pois! Jos on vähänkin herkkä nenä, niin haju saattaa ärsyttää. Niin kuin minua.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
Re: LISÄERISTÄMINEN
Siinähän ei olisi muuten ongelmaa,mutta pitäisi laudoitus repiä auki ja sillon tippuu sekä paperit,että purut koko seinän matkalta ja ei oikein houkuttele se ajatus.
Nenään ei haise paperit vaikka miten nuuskuttelee:9
Nenään ei haise paperit vaikka miten nuuskuttelee:9
