LISÄERISTÄMINEN

Seinien, ylä- ja alapohjan eristäminen uusilla tai vanhoilla eristeillä.
Vastaa Viestiin
terhi78
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Huhti 25, 2017 20:35
Paikkakunta: lappeenranta

LISÄERISTÄMINEN

Viesti Kirjoittaja terhi78 »

Talo lisäeristetty 1993 ulkopuolelta,paitsi kylmän portaikon ja kylmän kuistin välinen seinä.
Rakenne nyt:kovalevy.laudoitus.tervapaperi.puru.tervapaperi.laudoitus.kovalevy.

Ajatus:
poistaa sisäpuolelta kovalevy,5x ilmansulku,koolaus.500mm ekovoilla.ilmansulku.lauta seinä.

Lisäeristys vain kuistin seinän korkeudelle asti toistaiseksi

Onko ajatus hyvä vai onko parempia ratkaisuja?
Avatar
vesahy
Jäsen
Jäsen
Viestit: 3354
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa

Re: LISÄERISTÄMINEN

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Tervapaperit pois! Jos on vähänkin herkkä nenä, niin haju saattaa ärsyttää. Niin kuin minua.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
terhi78
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Huhti 25, 2017 20:35
Paikkakunta: lappeenranta

Re: LISÄERISTÄMINEN

Viesti Kirjoittaja terhi78 »

Siinähän ei olisi muuten ongelmaa,mutta pitäisi laudoitus repiä auki ja sillon tippuu sekä paperit,että purut koko seinän matkalta ja ei oikein houkuttele se ajatus.
Nenään ei haise paperit vaikka miten nuuskuttelee:9
Vastaa Viestiin