Ilmankuivain kellarissa
Re: Ilmankuivain kellarissa
Bauhausin kuivain kesti kolme vuotta, joten viime syksynä tuli uusi kuivain takuun piikkiin.
- lmfmis
- Jäsen

- Viestit: 3553
- Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 10:49
- Paikkakunta: Espoo
- Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
Re: Ilmankuivain kellarissa
Minulta vapautuu pro Ilmankuivain Trotec TTK 125 S, kapasiteetti 32 l/vrk, 230 V
Saa laitettua letkun viemäriin tai tyhjennellä säiliötä. Tehokas on. Käyntituntimittari yms. Voin vuokratakkin. Hp 380 eur.
Espoo, Mankkaa
Saa laitettua letkun viemäriin tai tyhjennellä säiliötä. Tehokas on. Käyntituntimittari yms. Voin vuokratakkin. Hp 380 eur.
Espoo, Mankkaa
Eristysremppa: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
Re: Ilmankuivain kellarissa
Itsellä rossipohjassa trotec 200 TTR adsorptiokuivain. Kuivaustehossa ei ollut valittamista, mutta massaa pyörittävä moottori hajosi. Sain kyllä takuuseen uuden mutta vaikka osa on helppo vaihtaa, se ei antanut ihan hirveän hyvää kuvaa laitteesta. Nyt se on ollut vuoden kellarissa makaamassa ilman sähköjä, osittainen salaojaremppa auttoi ja kosteus ei nouse.
