Ilmankuivain kellarissa

Keskustelua maanpinnan alapuolelta - kellari, salaojat, sokkeli jne.
A13
Jäsen
Jäsen
Viestit: 536
Liittynyt: Su Loka 21, 2007 12:53
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ilmankuivain kellarissa

Viesti Kirjoittaja A13 »

Bauhausin kuivain kesti kolme vuotta, joten viime syksynä tuli uusi kuivain takuun piikkiin.
Avatar
lmfmis
Jäsen
Jäsen
Viestit: 3553
Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 10:49
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430

Re: Ilmankuivain kellarissa

Viesti Kirjoittaja lmfmis »

Minulta vapautuu pro Ilmankuivain Trotec TTK 125 S, kapasiteetti 32 l/vrk, 230 V

Saa laitettua letkun viemäriin tai tyhjennellä säiliötä. Tehokas on. Käyntituntimittari yms. Voin vuokratakkin. Hp 380 eur.

Espoo, Mankkaa
zaleo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 155
Liittynyt: La Heinä 25, 2015 8:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmankuivain kellarissa

Viesti Kirjoittaja zaleo »

Itsellä rossipohjassa trotec 200 TTR adsorptiokuivain. Kuivaustehossa ei ollut valittamista, mutta massaa pyörittävä moottori hajosi. Sain kyllä takuuseen uuden mutta vaikka osa on helppo vaihtaa, se ei antanut ihan hirveän hyvää kuvaa laitteesta. Nyt se on ollut vuoden kellarissa makaamassa ilman sähköjä, osittainen salaojaremppa auttoi ja kosteus ei nouse.
Vastaa Viestiin