Lueskelin tuossa ohimennen erästä toista rakennusaiheista palstaa ja
oli pakko siteerata tänne yksi silmäänpistänyt lausahdus
"Talo on siis 1955 rakennettu ja muuten kaikki pitäisi olla kunnossa, viemäröinti uusittu 2v sitten, öljykattila ja -poltin sekä vesikierto uusittu vuosi sitten, purujen tilalle vaihdettu villat, pinnat siistit ym."
Toi purujen tilalle villat aiheutti lievää hymistelyä.
jmattis kirjoitti:Toki riippuu siitäkin, kuka sponsoroi mitäkin sivuja.
Klikkaa sieltä vaikka ulkoseinien, alapohjan, välipohjan, väliseinien (jne...) eristys ja moikkaa mariannekarkkia...
Ei kai nyt sentään foorumin sponsori rajoita foorumin kyttäjien materiaalivalintoja. Jos tuo siis oli ihan keskustelupalstalta eikä projektiosiosta... Sen kyllä tiedän, että rakentaja.fi on sponsoroitu pilalle, sieltä ei puolueetonta tietoa löydä mistään muualta kuin vapaista keskusteluista, ja sieltäkin taidetaan rajuimmat kritisoijat putsata pois.
JJ kirjoitti:
Ei kai nyt sentään foorumin sponsori rajoita foorumin kyttäjien materiaalivalintoja. Jos tuo siis oli ihan keskustelupalstalta eikä projektiosiosta... Sen kyllä tiedän, että rakentaja.fi on sponsoroitu pilalle, sieltä ei puolueetonta tietoa löydä mistään muualta kuin vapaista keskusteluista, ja sieltäkin taidetaan rajuimmat kritisoijat putsata pois.
Minä sinne kerran laitoin ihan asialliseen tyyliin kirjoitettua mielipidettä sivustolla olevista kellarin eristys- ja remppaohjeista.
Ylläpidon vastaus oli aika tyrmäävä; suorasanaisesti pitivät minua kilpailijan agenttina tai kätyrinä. Varmaan ajattelivat että olen Alanderin leivissä. .
Joku keskustelupalstalainen puolestaan kirjoitti, että minunlaistani valittajaa ja pahanilmanlintua ei palstalla kaivata...
JJ kirjoitti:
Minä sinne kerran laitoin ihan asialliseen tyyliin kirjoitettua mielipidettä sivustolla olevista kellarin eristys- ja remppaohjeista.
Ylläpidon vastaus oli aika tyrmäävä; suorasanaisesti pitivät minua kilpailijan agenttina tai kätyrinä. Varmaan ajattelivat että olen Alanderin leivissä. .
Joku keskustelupalstalainen puolestaan kirjoitti, että minunlaistani valittajaa ja pahanilmanlintua ei palstalla kaivata...
Palsta joka on vanhan talon omistajan näkökulmasta täynnä turhuuksien turuilla hankittua turhan päiväistä "tietoa".
Vähän sellainen fiilis, että kyseistä palstaa käyttävät pääasiassa talopaketti-rakentajat... Aika heikosti saa sieltä vastauksia kysymyksiin, ja jos sattuu saamaan, ei välttämättä oikein toimi vanhoissa taloissa.
Se sellainen talon huoltokirja sieltä tilattiin, se on ihan kätevä! Jos vaan muistaa sitä täytellä...
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...
Hower kirjoitti:
Palsta joka on vanhan talon omistajan näkökulmasta täynnä turhuuksien turuilla hankittua turhan päiväistä "tietoa".
No johan on kumma paikka. Itse en ole kuin pari kertaa tuonne eksynyt. Mutta huhuja toki olen kuullut, en vaan uskonut, että se oikeasti on noin sisäsiittoinen.
PS. Tomppa, quoteesi jäi yksi Quote tuohon JJ kohtaan liikaa, tuohan oli Howerin sanomisia.