Näin muualla

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
Toopeli
Jäsen
Jäsen

Näin muualla

Viesti Kirjoittaja Toopeli »

Moro.

Lueskelin tuossa ohimennen erästä toista rakennusaiheista palstaa ja
oli pakko siteerata tänne yksi silmäänpistänyt lausahdus :lol:

"Talo on siis 1955 rakennettu ja muuten kaikki pitäisi olla kunnossa, viemäröinti uusittu 2v sitten, öljykattila ja -poltin sekä vesikierto uusittu vuosi sitten, purujen tilalle vaihdettu villat, pinnat siistit ym."

Toi purujen tilalle villat aiheutti lievää hymistelyä.

tomi
fauwee
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja fauwee »

Off-topiciksi menee, mutta mitä foorumia se Toopeli on lueskellu?
Toopeli
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Toopeli »

Rakentaja dot fi
JJ
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja JJ »

Toki riippuu siitä mitä villaa on laitettu ja miten muut rakenteet on toteutettu, siis tuo onko hymistelyyn aihetta vai ei.
jmattis
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja jmattis »

Toki riippuu siitäkin, kuka sponsoroi mitäkin sivuja.

Klikkaa sieltä vaikka ulkoseinien, alapohjan, välipohjan, väliseinien (jne...) eristys ja moikkaa mariannekarkkia...
JJ
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja JJ »

jmattis kirjoitti:Toki riippuu siitäkin, kuka sponsoroi mitäkin sivuja.

Klikkaa sieltä vaikka ulkoseinien, alapohjan, välipohjan, väliseinien (jne...) eristys ja moikkaa mariannekarkkia...
Ei kai nyt sentään foorumin sponsori rajoita foorumin kyttäjien materiaalivalintoja. Jos tuo siis oli ihan keskustelupalstalta eikä projektiosiosta... Sen kyllä tiedän, että rakentaja.fi on sponsoroitu pilalle, sieltä ei puolueetonta tietoa löydä mistään muualta kuin vapaista keskusteluista, ja sieltäkin taidetaan rajuimmat kritisoijat putsata pois.
Hower
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Hower »

JJ kirjoitti: Ei kai nyt sentään foorumin sponsori rajoita foorumin kyttäjien materiaalivalintoja. Jos tuo siis oli ihan keskustelupalstalta eikä projektiosiosta... Sen kyllä tiedän, että rakentaja.fi on sponsoroitu pilalle, sieltä ei puolueetonta tietoa löydä mistään muualta kuin vapaista keskusteluista, ja sieltäkin taidetaan rajuimmat kritisoijat putsata pois.
Minä sinne kerran laitoin ihan asialliseen tyyliin kirjoitettua mielipidettä sivustolla olevista kellarin eristys- ja remppaohjeista.
Ylläpidon vastaus oli aika tyrmäävä; suorasanaisesti pitivät minua kilpailijan agenttina tai kätyrinä. Varmaan ajattelivat että olen Alanderin leivissä. :-D .
Joku keskustelupalstalainen puolestaan kirjoitti, että minunlaistani valittajaa ja pahanilmanlintua ei palstalla kaivata...
Tomppa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Hower kirjoitti:
JJ kirjoitti: Minä sinne kerran laitoin ihan asialliseen tyyliin kirjoitettua mielipidettä sivustolla olevista kellarin eristys- ja remppaohjeista.
Ylläpidon vastaus oli aika tyrmäävä; suorasanaisesti pitivät minua kilpailijan agenttina tai kätyrinä. Varmaan ajattelivat että olen Alanderin leivissä. :-D .
Joku keskustelupalstalainen puolestaan kirjoitti, että minunlaistani valittajaa ja pahanilmanlintua ei palstalla kaivata...
:shock: :lol:

Palsta joka on vanhan talon omistajan näkökulmasta täynnä turhuuksien turuilla hankittua turhan päiväistä "tietoa". :evil:
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
Tuulenhovi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tuulenhovi »

Vähän sellainen fiilis, että kyseistä palstaa käyttävät pääasiassa talopaketti-rakentajat... Aika heikosti saa sieltä vastauksia kysymyksiin, ja jos sattuu saamaan, ei välttämättä oikein toimi vanhoissa taloissa.

Se sellainen talon huoltokirja sieltä tilattiin, se on ihan kätevä! Jos vaan muistaa sitä täytellä... :oops:
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...
JJ
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja JJ »

Tomppa kirjoitti:
Hower kirjoitti: Minä sinne kerran laitoin ihan asialliseen tyyliin kirjoitettua mielipidettä sivustolla olevista kellarin eristys- ja remppaohjeista.
:shock: :lol:

Palsta joka on vanhan talon omistajan näkökulmasta täynnä turhuuksien turuilla hankittua turhan päiväistä "tietoa". :evil:
No johan on kumma paikka. Itse en ole kuin pari kertaa tuonne eksynyt. Mutta huhuja toki olen kuullut, en vaan uskonut, että se oikeasti on noin sisäsiittoinen.

PS. Tomppa, quoteesi jäi yksi Quote tuohon JJ kohtaan liikaa, tuohan oli Howerin sanomisia.
Labyrint64
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Labyrint64 »

Mites jos talo on tehty 60-luvulla mutta siinä on vakiona eristeenä villa? Pitäisikö minun nyt vaihtaa tilalle puru?
JJ
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja JJ »

Jos missään ei ole vaurioita niin ei.
Tomppa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

JJ kirjoitti: PS. Tomppa, quoteesi jäi yksi Quote tuohon JJ kohtaan liikaa, tuohan oli Howerin sanomisia.
:oops:
Pahoittelee hän.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
mikkomies
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja mikkomies »

isäni työskentelee kyseisessä mariannekarkki firmassa myynti hommissa ja hänkin itse suositteli minulle erään sp.... firman tuotteita eristämiseen!
Vastaa Viestiin