Penttilä
-
romeo
Penttilä
Esimerkkien rohkaisemana tuon näytille meidänkin projektisivut. Ikävä kyllä varsinaisen projektin kuluessa kaikki aika meni työmaalla ja dokumentointi tehtiin pääosin näin jälkijunassa. Pari vuotta siihen meni, mutta nyt meillä on mieleinen asunto maalla. Saattaa olla että joidenkin palstalaisten mielestä remontti on tehty liiankin kovalla kädellä mutta kuten todettu, kukin tyylillään. Itselleni talo on silti se sama vanha kotomökki jonka isä rakensi.
Olkaapa hyvä: http://www.pictorino.fi/risto/penttila.htm
Olkaapa hyvä: http://www.pictorino.fi/risto/penttila.htm
Re: Penttilä
Totta, ulkopuoli näyttää 1980-luvun pakettitalolta ...romeo kirjoitti:Saattaa olla että joidenkin palstalaisten mielestä remontti on tehty liiankin kovalla kädellä mutta ...
Höpö-höpöPetri: Totta, ulkopuoli näyttää 1980-luvun pakettitalolta ...
Hyvä sivusto.
Voitte olla varmoja, etta jonain päivänä rintamamiestalojen tasakattoiset elintasosiivet julistetaan museoviraston taholta suojeltaviksi esimerkkinä oman aikansa rakennustyylistä.
Ihan se näyttää 200-luvulla remontoidulta ...:
(pakko saada olla näsäviisas... 8) ) Siis kuten Diocletianuksen kylpylä Roomassa ? Ei minusta.
Oon täysin samaa mieltä, kunhan ei polje alleen aiempia osia.Kyllä aikakauden rakennustyyli saa mun mielestä näkyä.
Saataisiin ensin suojattua rm-talot, niin kauan kuin niitä vielä on jäljellä.... jonain päivänä rintamamiestalojen tasakattoiset elintasosiivet julistetaan museoviraston taholta suojeltaviksi esimerkkinä oman aikansa rakennustyylistä.
Kyllä tässä on mun mielestä saatu säästettyä sitä vanhan talon henkeä, vaikka pakettitalomaisuudelta ei voi välttyä. Ja onhan monet rm-talotkin aika samasta muotista... Hienosti ja hartaasti tehty remontti, saitte mieleisenne kodin, johon liittyy muistoja, ja jaksoitte tehdä vanhasta uutta. Kyllä minä nostan hattua *nostaa hattua*
- pakoistinen
- Jäsen

- Viesti:
-

- Viesti:
Monikaan ei tee niinkuin isä käski/ee,romeo kirjoitti: Itselleni talo on silti se sama vanha kotomökki jonka isä rakensi.
Erinomaiset sivut ja aikaa on epäilemättä mennyt sekä sivuihin että itse pääasiaan; perheen ikiomaan taloon (tai pankin, mistä minä tiedän
Erinomainen tapa kunnioittaa perimää, antaa talolle uusi iloinen elämä!
Ainoa miinus on että mitä sä nyt teet.....
Eikös tontilla ollut vielä tilaa vaikka millä mitallaville kirjoitti: Ainoa miinus on että mitä sä nyt teet.....